توجه به فضای فیزیکی مدرسه

تجدیدنظر در کیفیت فعالیتهای آموزشی و توجه به شاخصهای نشاط

ایجاد روابط انسانی مطلوب

استفاده از روشهای فعال تدریس

آموزش ارزشهای انسانی

استفاده از روشهای ساده و جذاب در آموزش

معرفی الگوهای مناسب

تشویق و ارزشگذاری فعالیتهای دانش آموزان برای ایجاد عزت و اعتمادبهنفس

آموزش روابط اجتماعی مناسب به دانش آموزان 

توجه به معیارهای شادیآفرین در سنین مختلف (کودکی: توجه به نیازهای جسمی و روانی ـ نوجوانی: پذیرش فرد از طرف خانواده و گروه همسالان و موفقیت در کارهای شخصی و تحصیلی ـ جوانی: کسب مهارتهای لازم برای تصدی شغل، پیشرفت در کار و تحصیل) 

نقش دولت در افزایش شادمانی: جلوگیری از رواج و پخش برنامههای مروج خشونت ـ ترویج محبت و زندگی متعادل در تولیدات رسانهای ـ آموزش تکریم و سپاس از طبیعت ـ تأمین شغل، بهداشت و درمان و هزینه معیشت مردم 

آموزش ارزشمندی کار و تلاش

تشویق دانش آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد بسترهای لازم برای بروز استعدادها

همکاری آگاهانه و مشارکت همهجانبه اولیا با مدرسه.

 

عباسینیا (1391) «مدارس شاداب، دانش آموزان شاد»


مدرسه شاد • ,آموزش ,ـ ,مدرسه ,توجه ,دانش ,توجه به ,• آموزش ,دانش آموزان ,کار و ,• استفادهمنبع

شادی در قرآن

شادی و نشاط

ایجاد جذابیت‌ در محتوای درسی

شاداب سازی درونی و معنوی در مدارس

ایجاد فضای شاد در مدرسه بهترین فرصت برای رشد فکری و علمی دانش آموزان

معلم شاد و با روحیه

روشهای ایجاد شادابی ونشاط در مدرسه وایجاد انگیزه در دانش اموزان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم اسامی تایید صلاحیت شدگان مجلس یازدهم PATS(public attitudes toward science) امور جوانان و نوجوانان مسجد جامع امام علی(ع) قالب 20 مقاله بهترین آموزش میکروبلیدینگ سایت مهندس زمانی 09102191330 | 09102181088 apaagency پادشاه پسورد